Erik Lindeman aangesteld als Managing Director RSA Nederland

RSA Group

Date:

Erik Lindeman is benoemd tot de nieuwe Managing Director van RSA Nederland, een rol die hij sinds juli 2018 al vervult op interim basis.

Erik trad in april 2017 in dienst bij RSA in de rol van Commercieel Directeur Nederland, waarbij zijn commerciële verantwoordelijkheden al snel uitbreidden naar de gehele Benelux. Sinds juli 2018 heeft hij de rol van Managing Director vervuld op interim basis, en is na een zorgvuldig selectieproces formeel aangesteld per 1 januari 2019.

Richard Turner, CEO RSA Luxemburg:

“Ik wil Erik bedanken voor het aannemen van de functie en het sterke leiderschap dat hij heeft getoond tijdens het vervullen van deze functie op interim basis. Hij is een gerespecteerd leider en heeft de benodigde ervaring om RSA Nederland naar verdere groei en succes te leiden.”

Erik Lindeman zegt:

“Ik ben verheugd het Nederlandse RSA-kantoor te leiden, waar we nationale en internationale makelaars en klanten bedienen met hoge kwaliteit underwriting, schadebehandeling en risico management ondersteuning die zij van ons verwachten.”

Voor meer informatie, bezoek nl.rsagroup.com.